Puslapio medis
facebook
youtube
PPC logo

Pabėgėlių priėmimo centro kokybės politika

RPPC 5 Project 5 Pabėgėlių priėmimo centro kokybės politika

KOKYBĖS POLITIKA

 

Pabėgėlių priėmimo centras (toliau – Centras) – biudžetinė įstaiga, teikianti prieglobsčio ieškantiems žmonėms socialines paslaugas, apgyvendinimą ir valstybės paramą integracijai:

  • užsieniečiams, kuriems suteiktas prieglobstis Lietuvos Respublikoje (toliau – LR), ir jų šeimų nariams, atvykusiems į LR šeimų susijungimo atveju,
  • nelydimiems nepilnamečiams užsieniečiams,
  • užsieniečiams, perkeltiems bendradarbiaujant su kitomis ES valstybėmis narėmis, trečiosiomis valstybėmis, Europos Sąjungos institucijomis ar tarptautinėmis organizacijomis,
  • asmenims, perkeltiems iš karinių konfliktų apimtų teritorijų LR Vyriausybės pavedimu,
  • užsieniečiams, kaip esantiems ar buvusiems su prekyba žmonėmis susijusių nusikaltimų aukomis, jų apsisprendimo laikotarpiu, prieglobsčio prašytojams pagal susitarimą su LR vidaus reikalų ministerija.

Centro savininkė yra valstybė. Centro savininko teises ir pareigas įgyvendina LR socialinės apsaugos ir darbo ministerija.

Mūsų vizija – nuolat tobulėjanti ir taikanti pažangiausius socialinės integracijos metodus organizacija, skirta organizuoti apgyvendinimą, aprūpinimą ir integracijos paramos teikimą užsieniečiams, gavusiems prieglobstį, nelydimiems nepilnamečiams, prieglobsčio prašytojams, prekybos žmonėmis aukoms ir perkeltiems asmenis.

Mūsų misija – teikti apgyvendinimo ir socialinės integracijos paslaugą prieglobsčio gavėjams, nelydimiems nepilnamečiams, prieglobsčio prašytojams, prekybos žmonėmis aukoms ir perkeltiems asmenis.

Įmonės vadovybė, siekdama užtikrinti vykdomų paslaugų kokybę, diegia kokybės vadybos sistemą pagal ISO 9001 standartų reikalavimus.

 

STRATEGINIAI UŽDAVINIAI , VEIKLOS KRYPTYS:

  • užtikrinti stabilią įstaigos veiklą.
  • nuolat prižiūrėti ir tobulinti kokybės vadybos sistemą įgyvendinant šioje politikoje bei tiksluose numatytus reikalavimus, analizuojant įstaigos veiklos rezultatus ir didinant vadybos sistemos veiksmingumą.
  • gerinti užsieniečių poreikių tenkinimą, nuolat analizuojant ir suprantant jų esamus ir būsimus poreikius, gerinant jiems teikiamas paslaugas;
  • laikytis įstaigos veiklą situaciją reglamentuojančių teisės aktų, kitų norminių dokumentų, sutartyse su partneriais apibrėžtų reikalavimų;
  • pasirenkant partnerius įsitikinti, kad tai yra įmonės, vykdančios savo veiklą pagal teisės aktų ir kitų reglamentuojančių jų veiklą dokumentų reikalavimus;
  • skatinti atvirumą ir dialogą su suinteresuotomis šalimis, atsižvelgti į jų reikalavimus.
  • nuolat kelti darbuotojų kvalifikaciją;
  • užtikrinti, kad personalas suprastų savo veiklos svarbą, atsakomybę už savo darbo kokybę, įtaką veiklos procesų gerinimui pagal pareigas ir kompetenciją;
  • užtikrinti išteklius, būtinus šios politikos ir jos pagrindu nustatytų tikslų ir uždavinių įgyvendinimui, vadybos sistemos funkcionavimui;
  • siekti, kad ši politika būtų palaikoma visuose įmonės valdymo lygmenyse bei suprantama ir vykdoma visų jos darbuotojų.

 

Vadovybė kviečia visus darbuotojus sutelkti pastangas šiai politikai įgyvendinti.

Politika prieinama visuomenei, visi darbuotojai ir asmenys dirbantys įstaigos pavedimu supažindinti su šia politika ir savo veikloje privalo vadovautis jos nuostatomis. Politika kasmet peržiūrima, kad išliktų nuolat tinkama.